|
Temat pracy magisterskiej - analiza rynku |
| Autor |
Wiadomość |
wildness
|
Wysłany: 2008-05-27, 12:47 Temat pracy magisterskiej - analiza rynku
|

|
|
| Studiuję Ekonomię, specjalność Ekonomia menedżerska, w katedrze Analizy rynku i marketingu. Nie mam zupełnie pomysłu na temat pracy magisterskiej. Może ktoś mógłby mi coś ciekawego podsunąć?? |
|
|
|
 |
Poradnik Jak krok po kroku napisać i obronić pracę magisterską

|
|
|
Piotr
Student Stróż serwisu

|
|
|
|
 |
wildness
|
Wysłany: 2008-05-30, 20:24
|

|
|
Zaproponowałam mojemu promotorowi analizę rynku laptopów w Polsce, ale on niestety stwierdził że taki temat nie może być. Zasugerował mi (a raczej stwierdził że będę pisać) temat "Wpływ zmian kursu walutowego na działalność firmy X" Musi być jakąś co coś eksportuje lub importuje. Jego pomoc na tym się skończyła bo wyjeżdża na urlop, a ja zostałam z tematem i nie wiem z której strony się do niego zabrać. POMOCY !!! |
|
|
|
 |
Piotr
Student Stróż serwisu

|
|
|
|
 |
wildness
|
Wysłany: 2008-05-30, 21:08
|

|
|
No właśnie nawet nie wiem co to może być za firma i jakie dane maiłabym od niej chcieć: wielkość produkcji, eksportu/importu, może sprzedaży ? A może jakoś zmodyfikować ten temat na jakiś bardziej przystępny, bo sam pomysł kursu walutowego nawet mi odpowiada. Boję się tylko żeby mnie to nie przerosło... |
|
|
|
 |
Piotr
Student Stróż serwisu

|
Wysłany: 2008-05-30, 21:15
|

|
|
Sam temat może nie jest trudny. Ciężko może być ze znalezieniem firmy, która udostępni dane. Biorąc pod uwagę, że od ponad 2 lat kurs dolara i euro spada, firma musiałaby podzielić się z Tobą informacjami o stratach, a nie jest to powód do dumy.
Najpierw zacznij od znalezienia firmy. Jeśli Ci się nie uda zawsze jest to argument dla promotora, aby dał możliwość zmiany tematu. Gdyby wyrzucić z niego "na przykładzie firmy X" to temat nie byłby taki trudny.