|
Temat pracy licencjackiej z rynków finansowych |
| Autor |
Wiadomość |
agnieszka
|
Wysłany: 2009-10-13, 16:31 Temat pracy licencjackiej z rynków finansowych
|

|
|
Witam,
jestem studentką Finansów i rachunkowości, specjalność rynki finansowe i doradztwo inwestycyjne. Szukam jakiegoś tematu związanego z moją specjalnością. Myślałam nad tematem dotyczącym zarządzania ryzykiem, wykorzytanie instrumentów pochodnych w zarządzaniu ryzykiem, ale temat podobno bardzo trudny. Zastanawiałam się tez nad analizą techniczną. Sama już nie wiem. Jesli ktoś ma pomysł o czym mogłabym pisać proszę o kontakt. |
|
|
|
 |
Zobacz Jak krok po kroku napisać i z łatwością obronić pracę magisterską

|
|
|
Piotr
Student Stróż serwisu

|
Wysłany: 2009-10-13, 22:41
|

|
|
Instrumenty pochodne to na pewno jeden z trudniejszych tematów, ale to pewnie sama wiesz
Może coś z tego tematu:
- Konstrukcja i zarządzanie portfelem akcji / Konstrukcja efektywnego portfela akcji
- Rola i rozwój transakcji terminowych na polskim rynku usług finansowych
- Internet jako instrument wspomagający proces podejmowania decyzji giełdowych
- Analiza techniczna / fundamentalna / portfelowa spółek
- Metody wyceny akcji
- Ryzko w zarządzaniu portfelem akcji
- Współczynnik beta akcji jako miara ryzyka inwestycyjnego
Wpadaj też do działu rynek kapitałowy w serwisie. Będziemy tam dorzucać nowe referaty, a może jakiś temat Ci się spodoba i będzie warty rozwinięcia. |
_________________ Polecam:
Wykłady i referaty dla studentów ekonomii
Jak inwestować w nieruchomości bez pieniędzy?
Poradnik - Jak krok po kroku napisać, przepisać i obronić pracę magisterską?
Biznes plan |
|
|
|
 |
agnieszka
|
Wysłany: 2009-10-22, 12:09
|

|
|
Serdecznie dziękuję za pomoc. Długo zastanawiałam się nad tematem. Rozważałam: Konstrukcja i zarządzanie portfelem akcji / Konstrukcja efektywnego portfela akcji.